گُل محققان مشاهده سالمندان اخبار پزشکی

گُل: محققان مشاهده سالمندان اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی با برنده نوبل اقتصاد 2017 آشنا شوید

ریچارد تیلر، اقتصاددان ۷۲ ساله آمریکاییست که به صورت تخصصی بر علم اقتصاد رفتاری تمرکز داشته هست. او برنده جایزه نوبل اقتصاد امسال هست. با اعطاء جایزه نوبل اقتصا

با برنده نوبل اقتصاد 2017 آشنا شوید

با برنده نوبل اقتصاد 2017 آشنا شوید

عبارات مهم : برنده

ریچارد تیلر، اقتصاددان ۷۲ ساله آمریکاییست که به صورت تخصصی بر علم اقتصاد رفتاری تمرکز داشته هست. او برنده جایزه نوبل اقتصاد امسال هست. با اعطاء جایزه نوبل اقتصاد، فصل نوبل 2017 به آخر رسید.

به گزارش سیناپرس، ریچارد تیلر استاد اقتصاد رفتاری در دانشکده تجارت دانشگاه «شیکاگو بوت» است که تجزیه و تحلیل تصمیم گیری اقتصادی را با فرضیه های روان شناختی توسعه داده هست. او جایزه نوبل اقتصاد امسال را جهت «ترکیب مفروضات روان شناختی واقعی در تحلیل تصمیم گیری اقتصادی» دریافت کرد.

این اقتصاددان آمریکایی تحقیقاتی را در مورد پیامدهای عقلانیت محدود، اولویت های اجتماعی و ضعف در کنترل فرد انجام داده است و این که چگونه این عوامل بر تصمیم های فردی و بازارها تأثیر می گذارد نیز جزو تحقیقات او به شمار می آید.

ریچارد تیلر تا کنون ۶ کتاب نوشته که از جمله کتاب های مشهور او می توان به کتاب سقلمه (nudge) و کتاب بدرفتاری (Misbehaving) اشاره کرد.

او در کتاب nudge بررسی می کند که چگونه شرکت های شخصی و غیرخصوصی می توانند به مردم جهت اصلاح تصمیمات روزانه ارزش کمک کنند.

مطالعات تیلر نشان می دهد که آن چه عامل تصمیم گیری افراد هست، کمبود آگاهی و اطلاعات، ناتوانی در کنترل رفتارهای شخصی و همچنین ملاحظات اجتماعی است که این نتیجه کاملاً متفاوت با باورهای مرسومی است که اساس رفتارهای اقتصادی مردم را تصمیم های عقلانی بر اساس منفعت فردی تعریف می کنند.

راه حل پیشنهادی ریچارد تیلر جهت جلوگیری از «بدرفتاری اقتصادی»، زدن به اصطلاح «سقلمه ای» به مردم است که از آن طریق به خوش رفتاری اقتصادی روی آورند. او می گوید که به عنوان مثال می توان مردم را تشویق کرد تا برنامه ریزی های درازمدت بیشتری جهت زندگی خود داشته باشند و یا جهت دوران بازنشستگی خود بعد انداز کنند.

کمیته نوبل اعتقاد است که آثار ریچارد تیلر سطح آگاهی مردم را اوج برده و به آن ها کمک کرده تا شگردهای تبلیغاتی را بشناسند و در تصمیم گیری های اقتصادی خود هوشیار باشند.

پروفسور ریچارد تیلر علاوه بر فعالیت های اقتصادی در عالم سینما نیز به ایفاء نقش پرداخته هست. او با شرکت در فیلم «رکود بزرگ» به عنوان بازیگر، عنوان بحران پیچیده اقتصادی دنیا در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ را به مخاطب توضیح می دهد.

با برنده نوبل اقتصاد 2017 آشنا شوید

واژه های کلیدی: برنده | جایزه | اقتصاد | اقتصاد | اقتصادی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار