گُل محققان مشاهده سالمندان اخبار پزشکی

گُل: محققان مشاهده سالمندان اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی دلار در بازار غیر رسمی به مرز ۸ هزار تومان رسید

به گزارش ایسنا، هیجانات بازار ارز هنوز فروکش نکرده هست. بعد از آن که قیمت دلار قاچاق در هفته ی گذشته در محدوده ۷۴۰۰ تومان بود، امروز طبق گزارشات میدانی، ابتدا م

دلار در بازار غیر رسمی به مرز ۸ هزار تومان رسید

دلار در بازار غیر رسمی به مرز ۸ هزار تومان رسید

عبارات مهم : بازار

طبق گزارشات، دلار در بازار غیر رسمی به مرز 8 هزار تومان نزدیک شد.

به گزارش ایسنا، هیجانات بازار ارز هنوز فروکش نکرده هست. بعد از آن که قیمت دلار قاچاق در هفته ی گذشته در محدوده ۷۴۰۰ تومان بود، امروز طبق گزارشات میدانی، ابتدا مرز ۸۰۰۰ تومان را شکست و سپس به ۷۸۰۰ تومان برگشت. ولی نخستین نشانه ها از بازار مسکن که در سومین ماه از سال ۱۳۹۷ حاکی از افت ۶۶ درصد معاملات دارد؛ آیا که توان مردم به قیمت های فعلی مسکن نمی رسد و عمده خرید و فروشها در اردیبهشت ماه از سوی سرمایه گذارانی بوده که حالا مجددا به سمت بازار ارز رفته اند.

دلار در بازار غیر رسمی به مرز ۸ هزار تومان رسید

چشم بازار ارز روشن!

امروز دلار مرز ۸۰۰۰ تومان را شکست و برگشت. از هفته گذشته نوسان قیمت ارز در هر دو بازار رسمی و غیررسمی چشمگیر بود؛ به طوری که قیمت های اعلام شده است از سوی بانک مرکزی به عنوان قیمت مرجع خرید و فروش، رشد داشت و دلاری که حدود دو ماه پیش ۴۲۰۰ تومان قیمت گذاری و قرار نبود به این زودی ها عوض کردن کند، تا ۴۲۵۰ تومان جهت امروز (شنبه) پیش رفته هست. قیمت مرجع دلار در حدود دو ماه گذشته ۵۰ تومان زیاد کردن داشته و این ارز جهت فروش در بانک ها و جهت متقاضیان تا بیش از ۴۲۷۰ تومان محاسبه می شود. به دنبال رشد قیمت ها در بازار رسمی، بازار غیررسمی هم ساکت نمانده و نوسان تندتری داشته هست؛ به طوری که دلار در هفته گذشته از حدود ۷۲۰۰ تومان به ۷۴۰۰ تومان رسید و امروز در آخرین قیمت گذاری ها فروشندگان که عمدتا صرافان و دلالان هستند، آن را تا ۸۰۰۰ تومان قیمت گذاری کردند. صرافان علت نوسان اخیر بازار را عدم عرضه ارز طی روزهای اخیر از سوی بانک مرکزی عنوان کرده و می گویند هر چند که در بخشنامه تازه ارزی، توزیع ارز از سوی بانک مر کزی در بازار ممنوع شده است بود ولی این بانک جهت کنترل بازار به طرق متفاوت دست به عرضه می زد ولی طی یک هفته گذشته این اتفاق نیفتاده که عامل جنبش بازار شده است است.

سکه آتی بیش از ۳ میلیون تومان

به گزارش ایسنا، هیجانات بازار ارز هنوز فروکش نکرده هست. بعد از آن که قیمت دلار قاچاق در هفته ی گذشته در محدوده ۷۴۰۰ تومان بود، امروز طبق گزارشات میدانی، ابتدا م

با زیاد کردن قیمت سکه در بازار نقد بازار آتی سکه نیز با زیاد کردن قیمت مواجه شده است به طوری که هر سکه آتی تحویل دی ماه به قیمت بیش از سه میلیون تومان رسیده هست. همچنین در حال حاضر قیمت تسویه روزانه قرارداد آتی سکه تحویل آبان ماه ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان را پشت سر گذاشته است و قیمت سکه تحویل شهریور ماه کمی بیش از ۳ میلیون تومان هست. مورد نیاز به ذکر است در هفته های گذشته با زیاد کردن نوسانات صعودی در بازار طلا قیمت سکه به طور کم سابقه ای رشد کرد و در حال حاضر قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح تازه در بازار نقد حدود ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان هست. عده ای معتقدند یکی از عوامل گرانی طلا نوسانات قیمت ارز هست، آیا که قیمت طلا و سکه وابستگی نزدیکی به قیمت دلار دارد. از طرفی در این روزها قیمت دلار در بازار غیر رسمی با زیاد کردن رو به رو شده است و این عنوان در زیاد کردن قیمت سکه در بازارهای متفاوت از جمله بازار آتی بورس کالا تاثیر داشته است.

سوداگران سکه، ارز و مسکن در تور مالیات؟

تشکیل کارگروهی جهت برخورد با دلالان ارز، سکه، ماشین و مسکن یکی از اخباری بود که امروز مدیر شرکت امور مالیاتی اعلام کرد. طبق گفته ی سید کامل تقوی نژاد، پیرو صحبت های مدیر جمهوری و دستور خاص وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر برخورد قاطع مالیاتی با سوداگران اقتصادی، کارگروه تخصصی با نشانه رصد مالیاتی بازار ارز، سکه، ماشین و مسکن در شرکت امور مالیاتی کشور تشکیل شده است است.

دلار در بازار غیر رسمی به مرز ۸ هزار تومان رسید

واژه های کلیدی: بازار | نوسان | میلیون | اقتصادی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار