گُل محققان مشاهده سالمندان اخبار پزشکی

گُل: محققان مشاهده سالمندان اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی وزیر دادگستری راجع به حصر اختیاری ندارد / آوایی

وزیر دادگستری در مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به پرسش علی مطهری راجع به علت ادامه حصر مردها موسوی و کروبی، گفت: اعتقاد دارم تمام ما باید با احساس مسئولیت بارهای

وزیر دادگستری راجع به حصر اختیاری ندارد / آوایی

آوایی : وزیر دادگستری راجع به حصر اختیاری ندارد

عبارات مهم : امنیت

وزیر دادگستری در مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به پرسش علی مطهری راجع به علت ادامه حصر مردها موسوی و کروبی، گفت: اعتقاد دارم تمام ما باید با احساس مسئولیت بارهای زمین مانده را برداریم ولی راجع به این عنوان وزیر مواجه با تکلیفی نیست چون اختیاری ندارد.

به گزارش ایسنا، علیرضا آوایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) و در پاسخ به پرسش مطهری نماینده پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص علت ادامه حصر مردها موسوی و کروبی، گفت: این پرسش در کمیسیون قضایی و در جلسه ای بالغ بر سه ساعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به وظایف قانونی وزیر دادگستری، گفت: نمایندگان مجلس مستحضر هستند که در سال ۸۹ رییس شورای عالی امنیت ملی در این باره تصمیمی گرفت که اجرایی شد و طبق اصل ۱۷۶ قانون اساسی این مصوبه به مرحله اجرا در آمد.

وزیر دادگستری راجع به حصر اختیاری ندارد / آوایی

وزیر دادگستری ادامه داد: پرسش من این است که پاسخگویی راجع به این پرسش مطابق با کدام مستند از وظایف وزیر دادگستری است؟ وزیر دارای کدام اختیار راجع به مصوبات شورای عالی امنیت ملی است که با توجه به آن اختیار مواجه با وظیفه مسئولیت شود؟

وی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در خصوص پرسشها کشور اعتقادی به فرافکنی ندارم چون مشی من نیست ولی اعتقاد دارم تمام ما باید با احساس مسئولیت بارهای زمین مانده را برداریم. راجع به پرسش مطرح شده است باور حقوقی و قانونی من این است که وزیر در این خصوص مواجه با وظیفه نیست چون اختیاری ندارد.

وزیر دادگستری در مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به پرسش علی مطهری راجع به علت ادامه حصر مردها موسوی و کروبی، گفت: اعتقاد دارم تمام ما باید با احساس مسئولیت بارهای

وزیر دادگستری اظهار کرد: مورد نیاز است توضیح مختصری راجع به بحث هایی که آقای مطهری مطرح کردند، بیان کنم. زمانی که این پرسش مطرح شد بنده وظایفم را در حیطه وزیر دادگستری انجام دادم یعنی هم پرسش را جهت قوه قضاییه فرستادم و هم عنوان را به دادگستری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران منعکس کردم. پاسخ مکتوب آن بود که عنوان جزو مصوبات شورای عالی امنیت ملی است و ارتباطی به دادگستری پایتخت کشور عزیزمان ایران ندارد.

آوایی ادامه داد: این کارها را راجع به وظیفه ام به عنوان رابط سه قوه انجام دادم که پاسخ آنها این است که عنوان جزو مصوبات شورای امنیت ملی است بعد من می خواهم آقای مطهری اعلام کنند که وزیر با توجه به اختیارات موجود که مجلس تعیین کرده، از کدام اختیارات استفاده نکرده است؟ چه پیشنهادی جهت استفاده از این اختیارات با محدودیت ها دارید که وزارت دادگستری انجام نداده است؟

وی ادامه داد: در آن جلسه هم گفتم اگر ظرفیتی در وزارت دادگستری می بینید که بنده اطلاع ندارم، یادآوری کنید که پاسخگو باشم.

وزیر دادگستری راجع به حصر اختیاری ندارد / آوایی

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: همانطور که آقای مطهری فرمودند که نباید از رهبری هزینه کنیم، اعتقاد من همین است که باید پرسشها مان را خودمان حل کنیم و اصلا وارد این مقوله نشویم. نیازی نیست جهت پرسشها متفاوت کل کشور از مقام معظم رهبری هزینه کنیم.

واژه های کلیدی: امنیت | دادگستری | وزیر دادگستری | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار