گُل محققان مشاهده سالمندان اخبار پزشکی

گُل: محققان مشاهده سالمندان اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی خودمان را جهت بدترین شرایط هم آماده کرده‌ایم / سخنگوی شرکت انرژی اتمی

سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران از آمادگی کشور عزیزمان ایران جهت رویارویی با بدترین شرایط ممکن سخن گفت و بر لزوم پایبندی عملی اروپا به ادعای حفظ برجام

خودمان را جهت بدترین شرایط هم آماده کرده‌ایم / سخنگوی شرکت انرژی اتمی

سخنگوی شرکت انرژی اتمی: خودمان را جهت بدترین شرایط هم آماده کرده ایم

عبارات مهم : انرژی

سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران از آمادگی کشور عزیزمان ایران جهت رویارویی با بدترین شرایط ممکن سخن گفت و بر لزوم پایبندی عملی اروپا به ادعای حفظ برجام تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز کمالوندی، سخنگوی شرکت انرژی اتمی در گفت و گویی تلویزیونی، در خصوص خروج آمریکا از برجام و تمهیدات شرکت انرژی اتمی جهت مقابله با این اقدام عنوان کرد: ما در همان ابتدا تلاش کردیم تا تمامی دستاوردهاو همچنین زیرساخت های صنایع هسته ای کشور را حفظ کنیم تا بتوانیم در وقت مورد نیاز، فعالیت های خود را از سر بگیریم. به عبارتی دیگر، ما حتی خود را جهت بدترین و بدبینانه ترین شرایط آماده کرده بودیم و از این رو، اگر بخواهیم به عقب برگردیم و فعالیت های هسته ای خود را باری دیگر شروع کنیم، هیچ مشکلی سد راه ما وجود نخواهد داشت.

وی تصمیم اخیر مدیر جمهور آمریکا را نقض آشکار قوانین بین المللی دانست و در رابطه با ادعاهای ترامپ در خصوص عدم پایبندی این کشور به مفاد برجام، گفت: قضاوت در مورد پایبندی کشور عزیزمان ایران به معاهده هسته ای بر عهده آژانس بین المللی انرژی اتمی است و در ۱۰ بازدیدی که این آژانس از مراکز هسته ای داشته، صراحتا بر پایبندی کشور عزیزمان ایران نسبت به تعهداتش تاکید شده است هست. به اعتقاد من، آمریکا به دنبال توجیه کارها اشتباه خود است و این کشور در جایگاهی نیست که بخواهد در خصوص مسائلی که تحت کنترل و مدیریت آژانس هست، دخالت کند. خوشبختانه آژانس نیز در این زمینه بسیار موفق و حرفه ای عمل کرده و با نگاهی به گزارش های انتشار یافته از سوی این سازمان، می توان به پایبندی کامل کشور عزیزمان ایران به تعهداتش پی برد.

خودمان را جهت بدترین شرایط هم آماده کرده‌ایم / سخنگوی شرکت انرژی اتمی

کمالوندی در پاسخ به سوالی در خصوص تصمیم کشور عزیزمان ایران جهت پایبندی به برجام در صورت از بین رفتن برجام، خاطرنشان کرد: پاسخ این پرسش بسیار راحت هست؛ اگر توافق خاتمه یابد و شاهد وضع تحریم های تازه از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی باشیم، دلیلی بر ماندن بر سر تعهداتمان نمی بینیم.

سخنگوی شرکت انرژی اتمیدر خصوص کاربردهای دیگر انرژی هسته ای عنوان کرد: در طی چند سال اخیر شاهد معرفی دستاوردهای متعددی در زمینه های متفاوت بودیم. ما همچنان به تحقیق وتوسعه به منظور طراحی و ساخت نسل تازه سانتریفیوژهای خود ادامه خواهیم داد و خوشبختانه توانستیم سانتریفیوژهای آی آر ۸، آی آر ۴ و آی آر ۶ را که از جمله نمونه های تازه سانتریفویوژ ها هستند، تولید کنیم. همچنین، در زمینه های دیگری همچون پزشکی، کشاورزی و صنعت نیز شاهد پیشرفت هایی بودیم که در طی دو سال و نیم اخیر طراحی و معرفی شدند.

سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران از آمادگی کشور عزیزمان ایران جهت رویارویی با بدترین شرایط ممکن سخن گفت و بر لزوم پایبندی عملی اروپا به ادعای حفظ برجام

وی در پاسخ به سوالی در خصوص میل به کشور عزیزمان ایران جهت ماندن در معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای(NPT) در صورت از بین رفتن برجام گفت: ما از سال ۱۹۷۴ عضو NPTبودیم و تا زمانی که ماندن ما در NPT جهت کشور فایده داشته باشد، از آن خارج نخواهیم شد.با این حال، در صورت از بین رفتن برجام، تمامی تعاملات ما در خصوص مسایل هسته ای، مورد بازبینی قرار خواهند گرفت و این مسئولان کشور هستند که در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد.

وی از میل به کشورهای اروپایی جهت حفظ برجام و پایبندی به تعهدات سخن گفت و افزود: کمیسیسون اروپا به اتفاق آرا تصمیم گرفت تا اقداماتی را در این زمینه انجام دهد که یکی از این موارد، حفظت از شرکت های اروپایی در برابر تحریم ها و جرایمی است که در صورت همکاری با ایران، از سوی آمریکا متوجه آن ها خواهد شد. از دیگر کارها اروپا در این زمینه می توان به حمایت از کسب وکارهای های کوچک و متوسط، سیستم بانکی، حفظ و زیاد کردن حجم تجارت انرژی اشاره کرد. ولی مسئله مهم این است که می بایست این کارها در سریع ترین وقت ممکن به تصویب برسد. با این حال، اروپا میل به زیادی را جهت حفظ برجامی که به گفته خودشان یک معاهده تاریخی هست، نشان داده هست. برجامی که به نفع جامعه بین المللی است و تنها به نفع چند کشور اروپایی و یا کشور عزیزمان ایران نخواهد بود.

بهروز کمالوندی در خصوص گارانتی هایی که کشور عزیزمان ایران از طرف هایی اروپایی خود در خصوص پرسشها مالی و اقتصادی درخواست کرده، عنوان کرد:ضمانت هایی که از سوی اروپایی ها داده می شود، تغییری را در متن برجام بوجود نخواهند آورد. اروپا باید به ما این تضمین را بدهد که محدودیت ها و تحریم های جدید، تهدیدی را جهت اقتصاد کشور عزیزمان ایران ایجاد نخواهد کرد. اروپایی ها باید راهکارها و یا مجموعه قوانینی را تصویب کنند که عملی باشد و در حقیقت، بتواند تحریم ها را بردارد و تا حد امکان، خسارت های ناشی از محدودیت هایی را که بواسطه تحریم های آمریکا بوجود خواهند آمد، به حداقل برساند.

خودمان را جهت بدترین شرایط هم آماده کرده‌ایم / سخنگوی شرکت انرژی اتمی

وی ادامه داد: در حال حاضر سیستم بانکداری، سرمایه گذاری و انرژی جزو بااهمیت ترین بخش هایی هستند که نیازمند سازوکارهای خاص ای از سوی اروپایی هستند تا بتوان همچنان ارتباط تجاری کشور عزیزمان ایران با دیگر کشورهای دنیا حفظ شود و خطری ناشی از تحریم های تازه متوجه شرکت های حاضر در بازار کشور عزیزمان ایران نشود. اگرچه ممکن است این کار بسیار سخت و شاید هم کمی وقت بر باشد، ولی توصیه مهم در اینجا، اراده سیاسی است که اروپایی ها در همان ساعات نخست خروج آمریکا از برجان، اراده سیاسی و همچنین اقداماتی را که قصد انجام آن ها را دارند، اعلام کردند. اکنون اروپا باید زمینه های مورد نیاز را جهت پیاده سازی این کارها فراهم کند تا از این طریق، راه جهت فرآیند تجارت، امور بانکی و همکاری مالی میان شرکت های اروپایی و ایرانی فراهم شود.

سخنگوی شرکت انرژی اتمیبه همکاری های مثبت کشور عزیزمان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در طی سال های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: اگر توافق هسته ای به آخر برسد، ما رویه ای را که قبل از معاهده برجام انجام می دادیم، در پیش خواهیم گرفت. ما برنامه های صلح آمیز هسته ای خود را زیاد کردن خواهد داد که مشمول بر توسعه در ابعاد، سطح، درصد غنی سازی و غیره می شوند.

سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران از آمادگی کشور عزیزمان ایران جهت رویارویی با بدترین شرایط ممکن سخن گفت و بر لزوم پایبندی عملی اروپا به ادعای حفظ برجام

وی همچنین از میل به کشور عزیزمان ایران جهت همکاری با کشورهای اروپایی خبر داد و افزود: روابط و همکاری های هسته ای ما با کشورهای اروپایی می بایست بیش از پیش زیاد کردن یابد. خوشبختانه کشورهای اروپایی همکاری خوبی را با ما داشته اند و توانستیم تبادلات سازنده ای را با یکدیگر داشته باشیم که مشمول بر استفاده از دانش و تخصص دانشمندان و دیدار از مراکز هسته ای می شود.پیشنهادهای زیای از سوی اروپایی ها جهت ما ارسال می شود آیا که از دانش و تخصص بالای نیروی انسانی و دانشمندان ما مطلع اند بویژه در زمینه فیوژن. در حال حاضر، فیوژن در مرحله نظریه و آزمایش قرار داد و از این جهت، نیازمند همکاری تمامی دانشمندان است.اقدام مثبت دیگری که میان ما و طرف های اروپایی انجام شد، شرکت در پروژه بین المللی گداخت هسته ای «ایتر» بود که واقع، پروژه ای جهت ارتقای کیفیت زندگی بشریت است و بالغ بر صدها میلیارد دلار سرمایه جهت آن در نظر گرفته شده است که احتمالا نخستین نتیجه های آن در سال ۲۰۲۵ نمایان خواهد شد.

بهروز کمالوندی در آخر از عواقب عواقب خروج توامپ از برجام در بعد بین المللی سخن گفت و افزود: به نظر من، اعتبار آمریکا با تصمیم ترامپ جهت خروج از برجام خدشه دار شد. این اتفاق در حالی افتاد که آمریکا خود یکی از کشورهای امضاکننده این معاهده بود؛ معاهده ای که به تایید شورای امنیت شرکت ملل نیز رسیده هست. در واقع، هر دولتی مسئول است تا به تعهدات دولت قبل پایبند باشد و مسئولیت های یک دولت زمانی که دولت قبلی برکنار می شود، از آن سلب نمی شود. همچنین، اگر دولتی از تهدات دولت های قبلی شانه خالی کند، قطعا اعتبار خود را زیر پرسش خواهد برد. ترامپ نیز با این کار، به شدت اعتبار آمریکا را خدشه دار کرد. بنابراین، زمانی که این کشور به تعهداتی که خود پای آن ها را امضا کرده، پایبند نیست چگونه می توان مطمئن بود که این رویه در قبال دیگر قرادادها نیز در پیش گرفته نشود.

خودمان را جهت بدترین شرایط هم آماده کرده‌ایم / سخنگوی شرکت انرژی اتمی

واژه های کلیدی: انرژی | ایران | همکاری | آمریکا | ایرانی | انرژی هسته | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار