گُل محققان مشاهده سالمندان اخبار پزشکی

گُل: محققان مشاهده سالمندان اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (463)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (463)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (463)

عبارات مهم : ایران

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روز گذشته در خدمتتان هستیم. امیدوارم طاعات و عباداتتان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد و تک تک لحظاتتان در این ماه عزیز سرشار از خیر و خوش حالی باشد. ممنون از این که امروز هم ما را گزینش کرده اید.

شروع میکنیم با این سلفی احسان کرمی در کنار حمید خان لولایی، دو خوشتیپ از دو نسل متفاوت سینما و تلویزیون.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (463)

تقدیر خاص از محسن افشانی که مراعات کرده و ما را با جنبه های فراتری از شاخصه های ظاهری خود آشنا نکرده هست. زن دکتر، آروم تر فرو کن!

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

نرگس محمدی با این تصویر از همه کسانی که ازدواج او و علی اوجی را تبریک گفته اند تقدیر کرد. نرگس جان این هایی که در این چند روز تبریک گفتند همه کسانی که قرار بود تبریک بگویند نیستند، نیمی از آن ها هنوز در شوک به سر میبرند و بعد ها تبریک خواهند گفت.

امید علومی این تصویر را گذاشته و اصرار دارد که تصویر خودش هست. ما نیز خودمان را به آن راه میزنیم و قبول میکنیم که خودش است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (463)

صدای ما شدنیه؟! در ضمن رستاک جان ما معمولاً چیز هایی که از نزدیک دیده ایم و با آنها آشنایی داریم را بلدیم، بنابرین بعید میدانم ادعای شما صحیح باشد، ما خیلی چیز ها را ندیده ایم چیزی در موردش نمیدانیم!

سیروان خسروی در یک عصر گرم تابستانی.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

مریم معصومی با این پست کاری کرد همه کسانی که به او بد و بیراه می گفتند، هر چه سریع تر اینستاگرام را پاک کرده، گوشی را خاموش کنند و آن را درون چرخ گوشت بیاندازند و خودشان درون کمد حبس کنند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (463)

خوش بحالت. باز هم تاکید میکنم که بازیگری در کشور عزیزمان ایران عالی ترین شغل دنیاست.

حق به حقدار رسید و یواکیم فونیکس بازیگر توانمند هالیوودی برنده جایزه نخل طلای عالی ترین بازیگر در جشنواره کن شد، همان جایزه ای که پارسال به شهاب حسینی رسیده بود. علی عمرانی به این اتفاق تصویر العمل نشان داده است.

ذوق اینستاگرامی آزاده زارعی از تصویری که مادرش جهت پروفایل خبر رسان تلگرام خود گذاشته هست. متاسفانه چند هنگامی که است شاهد این عنوان هستیم که مادر ها هم تحت تاثیر لوس بازی های فرزندان خود قرار میگیرند.

این کمبود سوژه است که ما را مجبور میکند تقدیر احمدرضا عابدزاده از رفیقش بابت کارهای عروسی دخترش را در مجموعه قرار دهیم.

آفریت متین جان. البته شما به غیر چشمان بعضاً با بینی و جزئیاتش هم سخن میگویی.

آنا نعمتی در نمایی از فیلم جدیدش که نامش “آپاندیس” هست. طبق شنیده ها نام فیلم بعدی آنا زن “پروستات” خواهد بود.

مریم امیرجلالی، مریم معصومی و سایر دوستان در افتتاحیه یک کافه.

علی انصاریان در یک کنسرت. تصویری که میتواند از آن در پوستر های تبلیغاتی دور بعدی شورای شهر استفاده کند.

علی مسعودی و مجید یاسر در حال اجرای استندآپ کمدی در خندوانه. اصلاً به مجید یاسر نمی آمد انقدر بانمک باشد و اجرای به این خوبی داشته باشد.

سلفی یادگاری امید حاجیلی در کنار رضا حداد کارگردان موفق تئاتر، سیامک انصاری، روزبه بمانی، احسان خواجه امیری و آن دوست عزیزمان که در پشت دیده میشود، بعد از تماشای کنسرت گروه دارکوب. قطعاً این کنسرت یکی از پرستاره ترین کنسرت های چند وقت اخیر بوده است.

نیوشا ضیغمی در مراسم اکران عمومیِ فیلم “هفت معکوس” ساخته علی عطشانی که همانطور که شاهدید با استقبال بینظیر رو به رو شده است بود.

انصافاً شما میدانستید که کل دنیا هستید؟! باید از بازیگران و صورت های معروف عزیز که ما را با این واقعیات شگفت انگیز آشنا میکنند سپاسگزار باشیم.

جشن تولد بهنوش بختیاری در مراسمی در حد افتتاحیه یک فیلم برگزار شده است بود، با کلی میهمان ویژه. توصیه جالبش اینجاست که خود بهنوش چنین مراسمی را جهت خود تدارک دیده بود، نه دیگران! در کنار خواهر، مادر و پدر عزیزش و مانند هر لحظه در غیاب همسر.

سلفی بابک جهانبخش و بتمن کوچولویش در حال محیط زیست گردی.

حمیدرضا آذرنگ از نقش آفرینی خود در یک سریال تازه خبر داد. سریال که دوره زمانی آن مربوط به آخرهای دوره قاجار و دوره پهلوی هست، چون در شهرک غزالی ساخته شده است هست.

کمی به مطلب نظم و پرستیژ میبخشیم.

امیرحسین فتحی، از زاویه ای کمتر دیده شده است در محیط زیست زیبای شمال ایران.

دلیل توقف و ادامه ندادن پروژه هری پاتر مشخص شد.

در خبر ها آمده بود منزل شخصی بهروز وثوقی بازیگر نامدار سینمای کشور عزیزمان ایران به وسیله بنیاد مستضعفین به مزایده گذاشته شده است است که بسیار سر و صدا به پا کرد و تصویر العمل هایی زیادی به دنبال داشت، تا جایی که رامبدِ هر لحظه محافظه کار هم این پست را گذاشت.

البته خبر چند ساعت بعدش تکذیب شد.

رضا داوودنژاد به توئیتر پیوست و با نخستین توئیت اش آمار دایورت در این شبکه اجتماعی را به نحوه چشم گیری زیاد کردن داد.

عمار تفتی و شاهرخ استخری در نمایی از سریال “پرواز در ارتفاع صفر”.

بیا! خود صورت ها هم از بی سوژگی روی به تصویر های آرشیوی خود آورده اند، آن موقع از ما انتظار میرود مطلب را بترکانیم.

منصور جان همین که گذاشتند پیکرش به کشور عزیزمان ایران بازگردد جای شکر دارد. چه انتظاراتی داری شما!

سودابه بیضایی و همراهان، ایستاده در حال تشویق نماینده سینمای وطنشان در جشنواره کن. فیلم لِرد ساخته محمد رسول اف کارگردان خوب سینما برنده بخش نوعی نگاه هفتادمین جشنواره فیلم کن، که دومین بخش مهم این جشنواره به شمار می رود، شد. تبریک بی آخر بابت این افتخار آفرینیِ آقای رسول اف و سایر عوامل این فیلم. تبریک به سینمای ایران.

پ.ن: لِرد همان فیلمی است که به علت ضعیف بودنِ محتوا از جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد!

روایت مهسا کرامتی از امیر مانی و رقبای عشقی اش!

شوکت حجت دوبلور و صداپیشه خوب و خاطره سار کشورمان در کنار ملیکا شریفی نیا در جوار یکی از بزرگراه های تهران. جهت تایید خاطره ساز بودن کار های زن حجت، اشاره به صدای “ایشی زاکی” در فوتبالست ها، کافیست.

وقتی روی یک پل در حال فوتبال بازی کردن هستی که یکی از هم بازی ها زیرِ توپ میزند.

امیر آقایی کلاً با محیط زیست لج هست. پاییز و زمستان که همه جا یخبندان بود، هر صبح سرش را برق میانداخت و در این گرما موهایش را بلند کرده است.

سلفی رنگی رنگی نیما شعبان نژاد که خیال میکند چون در کمدی نمایشی موفق است در سرودن شعر کمدی هم باید موفق باشد.

اصلاً هم این پست جهت صفحه پُر کردن نیست…

با این تصویر از جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری، زوج دوست داشتنی سینما و تلویزیون به آخر مطلب میرسیم. ممنون از همراهی تان.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: ایران | تصویر | کنسرت | تلگرام | تصویری | جشنواره | اینستاگرام | سینمای ایران | شبکه اجتماعی | جشنواره فیلم

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (463)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (463)


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار